Nova Oficina d’Acompanyament Digital al Bruc: suport per fer tràmits en línia
A partir d’ara, els veïns i veïnes del Bruc disposen d’un nou servei d’acompanyament digital, gràcies a la posada en marxa de l’Oficina d’Acompanyament Digital de l’Anoia (DIGIT-ALL), impulsada pel Consell Comarcal de l’Anoia amb el suport de la Diputació de Barcelona.
La tècnica del Consell Comarcal de l’Anoia serà l’encarregada d’oferir aquest servei tots els dimecres de 9 a 14 h a l’Ajuntament del Bruc. Per accedir-hi, cal demanar cita prèvia enviant un WhatsApp al 610 280 811 o bé presencialment a l’Ajuntament.
Aquest recurs vol ajudar a la ciutadania a superar les dificultats amb els tràmits digitals i garantir un accés senzill i segur als serveis en línia. Entre les gestions més habituals que s’hi poden fer hi ha:
- Renovació de la demanda d’ocupació.
- Sol·licitud de cita prèvia a Hisenda i activació del sistema Cl@ve.
- Obtenció de l’informe de vida laboral.
- Tramitació de certificats de prestacions del SEPE i de la Seguretat Social.
- Prestacions i subsidis per desocupació.
- Declaració anual de rendes per majors de 52 anys.
- Sol·licitud de la targeta de transport T16.
- Obtenció de certificats negatius de delictes penals i/o sexuals.
- Modificació de dades de contacte a la Tresoreria de la Seguretat Social.
Amb aquesta iniciativa, l’Ajuntament del Bruc i el Consell Comarcal de l’Anoia refermen el seu compromís amb la inclusió digital i amb la igualtat d’oportunitats en l’accés als serveis públics.