El passat 15 d’abril de 2025, la regidora de Mobilitat de l’Ajuntament del Bruc, Glòria Sánchez, es va reunir amb la nova direcció de l’empresa Monbus, adjudicatària del servei de transport públic al municipi, amb l’objectiu d’abordar les deficiències que fa temps que afecten les persones usuàries.
A la trobada hi van assistir també representants veïnals de diverses zones del Bruc, incloses urbanitzacions com Montserrat Parc, per traslladar directament les problemàtiques que pateixen en el seu dia a dia.
L’Ajuntament va posar sobre la taula peticions prioritàries com la millora de la qualitat i seguretat del servei, la revisió de les parades, el reforç de la connexió amb Igualada, i l’increment de freqüències cap a Barcelona, especialment a partir del proper dia 1 de maig. També es va reclamar una millor adaptació dels horaris per a l’alumnat que estudia a Collbató o Esparreguera, així com un reforç específic per a Montserrat Parc, una de les zones més afectades.
La nova direcció de Monbus va mostrar una actitud proactiva i es va comprometre a donar resposta a les demandes amb caràcter immediat, així com a establir un canal de comunicació directe amb l’Ajuntament per fer seguiment de les millores i incidències.
Des del consistori es valora molt positivament la trobada i es confia que sigui l’inici d’una etapa de transformació real del servei de transport públic al Bruc.