La gent gran del Bruc gaudeix d’una jornada cultural a Barcelona amb visites al Museu d’Història, el Parc de la Ciutadella i el Parlament de Catalunya

Dimarts, 24 de febrer de 2026

El passat 21 de febrer un grup de veïns i veïnes de la gent gran del municipi del Bruc va participar en una sortida cultural a la ciutat de Barcelona, una activitat organitzada per l’Ajuntament del Bruc amb l’objectiu de fomentar la convivència, la cultura i l’envelliment actiu. 

La jornada va començar amb una visita al Museu d’Història de Barcelona, on els participants van poder conèixer de primera mà l’evolució històrica de la ciutat a través dels seus espais expositius i explicacions divulgatives. 

Posteriorment, el grup va realitzar un petit passeig pel Parc de la Ciutadella, gaudint d’un entorn natural emblemàtic i d’un moment de descans abans de continuar amb el programa previst. 

La sortida va culminar amb una visita guiada al Parlament de Catalunya, on els assistents van rebre explicacions detallades sobre el funcionament de la institució. Durant el recorregut, van poder conèixer espais destacats com la sala de plens i la sala de presidència, així com diversos aspectes del procés parlamentari i la història política de Catalunya. 

Amb aquesta iniciativa, l’Ajuntament del Bruc reafirma el seu compromís amb el benestar i la dinamització social de la gent gran, apostant per activitats que combinen cultura, convivència i aprenentatge. 

Darrera actualització: 24.02.2026 | 10:18