La selecció té per objecte la creació d’una borsa de treball per la cobertura amb caràcter laboral temporal del lloc de treball d’agutzil de l’Ajuntament del Bruc
Actualment hi ha la necessitat de contractació urgent i temporal d’una persona en motiu d’una baixa per incapacitat temporal.
Les funcions bàsiques són les següents:
-Realitzar la inspecció in-situ de la via pública, d’habitatges i obres privades al municipi tant per vigilar la seva legalitat i correcció com per a la comprovació dels permisos corresponents, detectant possibles objectes fiscals no declarats (guals, ampliacions, etc.), i en concret:
-Lliurar notificacions, decrets, resolucions i altres actes administratius que li siguin encomanats a diferents destinataris: ciutadans, empreses i institucions públiques, etc.
-Realitzar desplaçaments als diferents centres oficials, altres administracions, etc.
-Realitzar encàrrecs diversos relacionats amb l’àmbit d’adscripció així com col·laborar en el desenvolupament d’actes oficials.
-Realitzar el lliurament i recollida de correspondència, notificacions i documentació diversa de la Corporació així com classificar-la i repartir-la entre els departaments, personal i instal·lacions municipals.
-Encarregar-se de l’exposició dels edictes al taulell d’anuncis així com en altres edificis i espai al carrer habilitats per a la col·locació de publicitat municipal, en concret penjar edictes a les cartelleres i cartells de les festes que organitza l’Ajuntament.
-Realitzar la inspecció i gestió en temes d’aigua, en concret:
-Vetllar pel bon funcionament dels equipaments municipals, en concret:
-Col·laborar en el muntatge i desmuntatge de la infraestructura necessària (carpes, tarimes, trasllat de mobiliari, llums, etc.) pel desenvolupament de festes populars i altres esdeveniments culturals i esportius que es puguin produir durant l’any.
-Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals, fer servir les eines manuals i mecàniques requerides pel desenvolupament dels treballs encomanats, així com tenir cura del seu manteniment.
-Adoptar en el tractament de dades de caràcter personal les mesures d’índole tècnica i organitzativa establertes per la Corporació i acomplir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes, que subsistirà fins i tot una vegada acabada la seva relació laboral/funcionarial amb la Corporació.
-I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
Característiques del contracte:
Jornada: 100% Horari: intensiva de matí Durada: Fins a la cobertura definitiva de la plaça. Sou brut: Retribucions bàsiques: 21.807,94 euros Complement específic anual de 5.435,78 euros. Termini de prova: 2 mesos Requisits obligatoris:
Es valorarà:
Presentació d’instàncies i documentació.
Les sol·licituds per prendre part en el procés de selecció s’hauran de presentar al registre de l’Ajuntament (presencial o via pàgina web) en el model de sol·licitud genèric que està a disposició dels interessats en el mateix registre o a la pàgina web https://seu-e.cat/ca/web/elbruc/tramits-i-gestions acompanyat de la següent documentació:
Termini de presentació de sol·licituds:
El termini per presentar les sol·licituds és del 5 de juny fins al 8 de juny de 2023 (ambdós inclosos). S’iniciarà un procés de selecció mitjançant entrevistes i valoració de l’experiència i formació.